Brutalt åskväder och tromb.

Godmorgon.
Inatt var det ett helt brutalt oväder här. Läste även på aftonbladet att Årjäng hade drabbats värst
( där jag bor). Hela natten lös det upp som om det vore mitt på dagen och det åskade och huset skakades om av all blåst. Jag är egentligen livrädd för åska men jag kunde faktiskt koppla av inatt. Strömmen gick så jag tände en brandsäker lykta, tog me den upp på rummet och satte bärbara datorn på avkopplande musik och kröp ner under täcket. Det var riktigt mysigt faktiskt och jag somnade ganska snabbt .
Idag ska jag hem till pappa på tacokväll med min kära pojkvän. Förmodligen blir det så iallafall men det är 1,5 mil att åka och vi tar mopeden. Hehe . Nej men nu ska ja duscha av mig och förbereda mig inför jobbet och se klart på min älskade favorit serie , våra värsta år.  (:


Jag på bilden förra året. Saknar sommarvärmen som alla i hela sverige har

utom vi här i Värmland.


Kommentarer
Postat av: Worwor

Åh, det var där du besteg Mount Everest ???

2010-07-13 @ 19:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0