Stortrav och galenskap

Imorgon är det dags för Stortrav i Årjäng, det kommer folk ifrån hela Sverige för att kolla på detta trav. Dessutom är det parken med något  välkänt band (ja har ingen aning om vilket) för jag är verkligen inte insatt i det där om band och så. Och inte nog med det så är det Cruising så det kommer vara packat med folk i Årjäng.
Vilken himlans tur att jag valt förmiddagspasset imorgon så att jag slipper komma hem utsliten kl 7 på kvällen imorn så som jag gjorde idag. uff .. 

Har iallafall fått mig en avkopplande dusch och ska snart smörja in ansiktet och benet med nån fuktighetskräm   :)

Nej men har väl egentligen inte så mycket att dela med mig av idag (Y . Imorgon kommer lönen och jag är taggad :D

Godnatt! (:



UPPDATERING : Bandet som skulle spela :

Börjar:
den 17 juli 2010 kl. 21:00
Avslutas:
den 18 juli 2010 kl. 02:00
Plats:
Folkets Park Årjäng


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0