Lönebesked!

Idag kom första lönebeskedet, dock inte så bra som väntat men ja fick även ett annat brev angående min medverkan i ung företagsamhet och det var en roligare syn.  Jag fick mitt intyg i bredlådan som jag naturligtvis kommer att visa  när jag ska söka mina framtida jobb som jag tror kommer underlätta lite grann i sökandet.



( bilden är inte av bästa kvalitét, den är tagen med mobilkamera. Men
jag kan stolt visa upp att jag fick väl godkänt i kursen :)

Nu ska jag fortsätta avnjuta min kalla öl och fundera vidare på om
det är lönsamt att gå ut på parken i folkmassorna eller inte. Om det blir så , så tar jag självklart med
mig kameran i högsta behåll och fotar det som kan tyckas vara intressant :)
ha det bra så länge (:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0