Ändrad header.

Nu har jag gjort en dålig  paint header , photoshop header får jag göra när skolan börjar igen. Jag känner att jag behöver ha en header där man ser en bild på mig  så att man vet vems liv man läser om. Jag orkade förresten inte gå ut. Jag storstädade i rummet istället och lyssnar på lugn musik. Det finns nog inte bättre. Grannarna är fulla och skriver och tjoar så avkopplingen blir väl inget vidare men ändå hehe.
Klockan börjar bli mycket och jag är sliten efter en tidig jobbdag imorse plus att jag hjälpte Elin på hennes första dag på jobbet efter det. Ska nog gå och lägga mig iallafall. Imorgon när jag har fått tag på internet sladden så ska jag ladda upp några bilder på mina nya klackskor som jag fick  av Anita när jag och kenny var på besök i Notodden i Norge under en vecka :)

 God natt .


Kommentarer
Postat av: Shiko

Hej!

Jag undrar om du kan slösa lite av din värdefulla tid och rösta på min skodesign?



http://nelly.com/designyourshoe/Default.asp?obj=gh5cy2jOdwFj6NOKxBTi95WnvcG1OZ6s7xLtou8FeAnXO2f02yhz



Om du röstar så kommentera gärna på min blogg. Du får en länkning om jag vinner. ^^

Jag är jätte tacksam! <3

2010-07-16 @ 23:41:33
URL: http://shikos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0